Valutor:
Sweden
  Logga in  /   Skapa konto   /   Kundkorg - 0
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur


Frakt & Retur
Retur eller byte objekt

Du har 30 dagar från dagen för avsändandet returnera en vara för ett utbyte eller en återbetalning. Observera att du har 14 dagar att byta eller lämna tillbaka föremål rabatterade eller försäljning objekt.

Icke-retur objekt

En produkt accepteras endast för utbyte eller återbetalning om den returneras oanvända, oskadade och i nyskick. All piercing skickas i klara plastpåsar och förseglade med en manipuleringssäker etikett som gör det möjligt för kunderna att se objekt och ändå använda vår fantastiska returpolicy Vi kommer dock inte byta ut eller återbetala någon del av piercing om vi tror att förseglade förpackningar har öppnats eller manipulerats. Detta påverkar inte dina lagstadgade rättigheter. Om ett objekt har graverat vi inte kan erbjuda ett utbyte eller ge en fullständig återbetalning. Vi kommer emellertid att erbjuda en 50% återbetalning.

UTBYTE / RETURNS FAQ

Vad gör jag om jag har förlorat min faktura?

Oroa dig inte om du förlorar din faktura kan du fortfarande tillbaka objektet. Paketera upp det objekt du vill gå tillbaka och inkludera dina uppgifter och ditt beställningsnummer (detta kan hittas på våra e-postmeddelanden eller genom att titta i Beställningshistorik i ditt online-konto) och låt oss veta vad du vill byta eller återbetalning.

Hur lång tid tar det att behandla en retur?

Från mottagandet av ditt paket strävar vi efter att behandla din avkastning så fort som möjligt - oftast inom 48 timmar. Vid upptagen perioder av året kan det ta upp till sju arbetsdagar för din retur som ska bearbetas.

Kan jag byta till en dyrare objekt?

Ja, om den utbytta delar är dyrare än den returnerade artikeln kontaktar vi dig för betalning av skillnaden.

Vad händer om objektet jag vill ha i utbyte är slut?

Om vi ​​inte har det objekt som du vill ha i utbyte i lager, kommer du att bli kontaktad av vår kundtjänst inom 30 dagar och erbjöd ett alternativ objekt eller full återbetalning.

Hur länge måste jag vänta på en återbetalning?

Vi kommer att behandla din återbetalning så snart som möjligt vanligen inom 48 timmar efter mottagandet. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande så att du vet att vi har mottagit objektet och bearbetar det. En återbetalning tar normalt cirka fem till sju arbetsdagar att visas i ditt konto, men det kan också bero på din bank.

Min punkt är felaktig och jag vill lämna tillbaka den.

Gods klassas som felaktiga om de tas emot skadade, eller när ett tillverkande fel inträffar inom 30 dagar efter köpet. Observera att objekt som är skadade till följd av slitage inte anses vara felaktiga. Om du tror att ditt objekt är felaktig kontakta oss för att få råd om hur man returnera varan för en reparation / utbyte om returneras inom garantiperioden.

Avbryta eller ändra en beställning

Kontrollera och placera dina order noggrant som vi inte kan göra ändringar när vi har fått det. Om du vill lägga till produkter i din beställning bör du göra en ny beställning.

Om du behöver ändra information om din leveransadress, ta bort objekt från din beställning eller annullera beställningen, vänligen kontakta vår kundtjänst mellan 8:30 till 05:30, måndag till fredag ​​(utom helgdagar)

Konsumentavtal förordningarna

Denna lagstiftning ger dig följande ångerrätt när du köper på nätet eller per telefon: Du har rätt att häva kontraktet under förutsättning att du utöva din rätt inte längre än 14 dagar efter den dag då du tar emot varorna eller tjänsterna